Svar på ofte stilte spørsmål (FAQ)

Spørsmål om konto

Jeg ønsker å motta de nyeste tilbudene på e-post. Hvordan abonnerer jeg?

For å motta nyhetsbrevene som inneholder de siste spesialtilbudene til favorittbutikkene dine, er det nødvendig å opprette Kimbino-kontoen din og velge butikkene du vil bli informert om.

Hvordan registrerer jeg?

Registrering er veldig enkelt og raskt:

  • Bare klikk på «Registrering» (øverst til høyre)
  • Skriv inn e-postadressen og ditt passord
  • Hvis du vil motta de siste spesialtilbudene, klikk på «Jeg vil gjerne motta nyhetsbrevet og spesialtilbudene»
  • Klikk på «Opprett konto» og ferdig :)

Du kan også fylle ut tilleggsinformasjon slik at vi kan skreddersy kundeavisene og rabattene etter dine behov. Du kan også registrere deg via Facebook-kontoen din etter å ha klikket på «Registrere med Facebook».

Er registreringen gratis?

Ja, både registreringen og nyhetsbrevet som sendes til din e-post er gratis.

Jeg har opprettet en konto, men jeg har ikke mottatt noen kundeaviser på min e-post.

Sjekk om du har valgt butikkene du vil abonnere på - butikken(e) må være lagt til MINE FAVORITTER (hjertesymbol). Det er også mulig at det for øyeblikket ikke finnes nye kundeaviser fra din(e) favorittbutikk(er). Sjekk din «spam» eller «kampanjer», kundeavisene og tilbudene kan være i disse mappene.

Hva gjør jeg hvis jeg mister passordet mitt?

Hvis du har glemt eller mistet passordet, kan du klikke på «Glemt passord» («Logg på med Facebook» symbolet). E-posten for tilbakestilling av ditt passord blir sendt til din e-post. Sjekk din e-post for flere instruksjoner.

Hvordan kan jeg endre passord?

Hvis du vil endre passordet ditt, så gå til Kontoinnstilling og klikk på “Endre passord”

Kan jeg endre e-postadressen min ved registrering?

Nei, det er ikke mulig å endre e-postadressen din. Hvis du vil bruke en ny e-postadresse, er det nødvendig å opprette en ny konto.

Hvordan kan jeg fjerne butikker fra Favoritter?

Dersom du ikke lengre ønsker å motta informasjon fra den aktuelle butikken, har du to muligheter:

  • Søk på siden opp den butikken du ikke lenger vil ha nyheter fra, klikk på hjertet (Fjern fra favoritter)
  • Dersom du ønsker å på omfattende vis oppdatere din liste over favorittbutikker, kan du gjøre dette i dine kontoinnstillinger, mens du er pålogget - via området “Mine butikker”. Her kan du ved å krysse av fjerne butikker fra favorittene.

Når du sletter en butikk fra favorittene, kommer vi ikke lenger til å sende deg mer informasjon om nye kundeaviser fra denne butikken.

Hvordan kan jeg logge ut eller avslutte abonnement til nyhetsbrev?

For å logge ut, klikk på «Min konto» og deretter på «Logg ut».

Hvis du vil avslutte et nyhetsbrev, kan du klikk på lenken nederst i hvert nyhetsbrev.

Kundeaviser, rabatter og spesialtilbud

Hvordan kan jeg få mer informasjon om rabatter, spesialtilbud og produkter i kundeavisene?

Kimbino er ikke ansvarlige for innholdet i kundeavisene og vi har ingen ytterligere informasjon om spesifikke produkter eller rabatter. Ønsker du mer informasjon, anbefales det å besøke den offisielle nettsiden til butikken.

Er det mulig å handle via Kimbino?

Nei, det er ikke mulig å kjøpe noe på våre nettsider. KKimbino fungerer hovedsakelig som en nettleser av de nyeste kundeavisene fra forskjellige butikker, som inspirasjon før du handler og som verktøy for å følge med på de aktuelle rabattene til butikkene.

Er det mulig å laste ned kundeaviser fra Kimbino i PDF-format?

Nei, kundeaviser på Kimbino kan ikke lastes ned og leses i PDF-format.

Kan jeg få en trykt kundeavis inn i min postkasse via Kimbino?

Nei, Kimbino er ikke ansvarlig for utskrift og distribusjon av kundeaviser. Denne tjenesten leveres selv av de enkelte butikkene. Kimbino forsøker å beskytte miljøet og gir derfor en grønnere, raskere og mer behagelig måte å lese kundeaviser på - kundeaviser online når som helst og hvor som helst.

Sted:

Jeg ønsker å bare få se kundeaviser fra min by, er det mulig?

Ja, klikk på nettsiden på "By", velg byen din, så vil du automatisk bli vist kundeaviser fra denne byen.

Byen min finnes ikke på listen “Stedsinnstilling” hva skal jeg gjøre?

Dersom det ikke er mulig å velge den aktuelle byen, så vennligst prøv å stille inn den nærmeste større byen.

Hvorfor vises ikke kundeavisene på nett etter at jeg har stilt inn sted?

Det er mulig at det for øyeblikket ikke finnes kundeaviser til rådighet for den byen du har valgt, eventuelt finnes ikke den butikken du har valgt i den aktuelle byen.

Mobilapplikasjon

Hvordan kan jeg laste ned Kimbino appen?

Kimbino appen er tilgjengelig på Google Play. Du kan laste den ned ved å klikke her.

Jeg bor i et land der appen er tilgjengelig, men det er ikke mulig for meg å installere den. Hvorfor?

Sjekk regioninnstillingene i Google-kontoen din. Hvis Kimbino-appen ikke er tillatt i landet du angav da du opprettet Google-kontoen din, kan du hindres tilgang til installasjonen din, uansett hvilket land du for øyeblikket bor i.

Hvordan kan jeg logge meg på Kimbino?

Etter at du har installert og åpnet Kimbino-appen, klikk på «tannhjulet» (til høyre).

  • Hvis din e-postadresse allerede er registrert hos Kimbino (via Kimbino nettsiden eller Kimbino APPEN), trenger du kun å klikke på «Logg på»
  • Hvis du ikke har en Kimbino-konto, klikker du på «Opprett konto», skriv inn din e-postadresse og passordet ditt og begynn å nyte fordelene med vårt Kimbino-nettverk :)

Gjelder min innlogging kun i appen?

Etter registrering med Kimbino gjennom appen, kan du logge deg inn på din konto med samme e-postadresse og det samme passordet via vår Kimbino nettside. Det er ikke nødvendig å registrere deg igjen hvis du vil logge inn via vår Kimbino nettside. Dine data synkroniseres automatisk.

Jeg ønsker å motta informasjon om de nyeste kundeavisene straks de er lastet opp. Er det mulig å innstille dette?

Ja, du kan slå på varslinger og aldri gå glipp av en rabatt fra din favorittbutikk.

Er det mulig å bla gjennom kundeaviser til andre land?

Ja, klikk på «Informasjon» (tannhjul - øverst til høyre), «Plasseringsinnstillinger» og velg landet hvor du er interessert i kundeaviser.

Er denne appen også tilgjengelig for iOS?

Appen er for øyeblikket kun tilgjengelig for smarttelefoner som bruker Android som operativsystem. For å bla gjennom kundeavisene uten begrensning angående operativsystemet, besøk vår hjemmeside www.kimbino.green.

Moreover, now you can download the Kimbino bookmark to your iOS device. You can find instructions on how to do it here: kimbino.green/active-countries.

Hvordan kan jeg legge til kundekort?

Åpne Kimbino-appen, og velg i menyen “Kort”

  • Klikk på “+” oppe til høyre
  • Velg den butikken som kundekortet hører til
  • Skann koden eller tast inn kortnummeret manuelt
  • Klikk på “Legg til kort”, så er det gjort

Kortet jeg vil legge til finnes ikke på listen; hva gjør jeg?

Dersom den butikken du vil legge til kundekort fra ikke finnes på listen, så klikk på “Neste kort”, tast inn “Kortets navn” og gå fram som du vanligvis gjør når du skal opprette et nettbasert kundekort.

Kan jeg endre rekkefølgen kundekortene vises i?

Kortene er automatisk ordnet i alfabetisk rekkefølge. Du kan imidlertid merke TOPP-kortene du bruker oftest, slik at de kommer helt først. Trykk på det aktuelle kortet med fingeren, så vises mulighetene du har for å justere kortet - klikk så på “Legge til/fjerne fra favorittene”.